سارقان به فامیل خود هم رحم نکردند / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت : ششم مرداد ماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 114 غیاثی تشکیل و براساس دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارسال شد.

به گفته وی، شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار داشت، ساعت 10 شب پنجم مرداد ماه از منزل خود واقع در شرق تهران خارج و پس از حدود دو ساعت با مراجعه به منزل متوجه بهم ریختگی خانه و سرقت طلاهای همسرم شامل سرویس طلا، زنجیر و ساعت مچی به ارزش تقریبی 50 میلیون تومان شدم .

سارق طلاهای زن تهرانی فامیل از آب درآمد

سرهنگ کنجوریان گفت : در گام اول تحقیقات کارآگاهان به محل وقوع جرم رفته و طی بازدید از محل سرقت با توجه به قرائن موجود متوجه می شوند سرقت داخلی بوده و سارق با صحنه سازی قصد گمراه کردن تحقیقات را داشته است .

این مقام انتظامی بیان داشت: مجددا از شاکی تحقیقات که در اظهار ت جدید خود اعلام کرده بود در خصوص سرقت به یکی از آشنایان خود بنام سیمین و همسرش نادر که دارای ارتباط خانوادگی با آنها هستم مظنون هستم و نامبردگان امکان دسترسی به کلید منزل من را داشته اند، رسیدگی به پرونده وارد فاز جدیدی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : با توجه به اظهارات جدید شاکی کارآگاهان با تجمیع سرنخ های موجود و بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم به ارتکاب سرقت توسط سیمین و نادر پی برده و با هماهنگی قضایی هر دو متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و مواجهه با قرائن و شواهد موجود ضمن قبول بزه انتسابی ، اعلام کردند، به علت مشکلات مالی نقشه سرقت از شاکی را کشیدیم و در فرصت بدست آمده با برداشتن دسته کلید نقشه خود را اجرایی و حاضر به عودت تمامی اموال هستیم.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان و عودت اموال مسروقه و اظهار ندامت و پشیمانی آنها شاکی برای جلوگیری از مشکلات خانوادگی، از شکایت خود صرفنظر و رضایت خود را نسبت به سیمین و نادر اعلام کرد تا پرونده در دادسرای ناحیه 15 تهران مختومه شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟