دستگیری عامل سرقت موتور کولرهای آبی در مشهد

به گزارش رکنا،  سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: تیم‌های تجسس کلانتری شفا در مشهد مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران در یک ماموریت ضربتی که با محوریت دستگیری سارقان کولرهای آبی ساختمان‌ها اجرا شد، یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را درحوزه استحفاظی خود دستگیر کردند.

وی متذکر شد: پلیس در بازرسی از وسایل همراه متهم یک دستگاه موتور کولر آبی کشف کرد و جوان 28 ساله که غافلگیر شده بود در تحقیقات اولیه اعتراف کرد ساعت 4 بامداد، این موتور کولر را از یک ساختمانی در محدوده بلوار خیام سرقت کرده است.

صارمی ساداتی تصریح کرد: متهم در تحقیقات بعدی پلیس اعتراف کرد به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد و روزانه حداقل 30 هزار تومان خرج تهیه مواد افیونی‌اش است و تاکنون مرتکب حدود 40 فقره سرقت موتور کولر شده است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم دستگیر شده در بخشی از اعترافات خود بیان کرده با دسته کلیدی که در اختیار داشت، اوایل بامداد قفل درهای ورودی ساختمان‌ها را امتحان و قفل‌های ناایمن را با این کلیدها باز می‌کرده و وجود چنین ضعفی در ورودی ساختمان‌ها، موقعیت ارتکاب جرم را برای او فراهم ساخته است.

وی تاکید کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم نسبت به ایمن‌سازی قفل و درهای ورود‌ی محل زندگی و کار خود توجه داشته و از وسایل و تجهیزات بازدارنده از سرقت‌ها استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟