دستگیری مرد سارق یک میلیارد تومانی طلا و دلار در تربت حیدریه

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهرک ولیعصر و سرقت یک دستگاه گاو صندوق حاوی یک کیلوگرم طلا از انواع مختلف و هزار دلار و سند مدارک شخصی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیگیری سرقت به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با جمع آوری اطلاعات اولیه از شیوه و شگرد سارقین و بررسی پرونده‌های تشکیل شده و اظهارات مالباخته، موفق به شناسایی و دستگیری یک مرد که در تربت حیدریه ساکن بود شدند.

کشف اموال مسروقه در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه ادامه داد: در تحقیقات انجام شده و با ارائه دلائل و مدارک موجود متهم به سرقت گاو صندوق از منزل شاکی با توجه به رفت آمد به منزل شاکی اقدام واموال مسروقه را با یک خودرو ۲۰۶ به منزل دوستش در یکی از خیابان‌های تربت حیدریه منتقل کرده بود که با هماهنگی قضایی منزل مذکور شناسایی و اموال مسروقه بدون کم و کسری کشف و در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و پرونده به دادسرا ارسال شد.

سرهنگ کیانی بیان کرد: شهروندان نسبت به ایمن کردن منازل و محل کار در جهت پیشگیری از سرقت اقدام و هر مورد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟