دستگیری سارق کامپیوترهای 206 در تعقیب و گریز پلیس غرب تهران

سارق کامپیوترهای 206 غرب تهران شناسایی شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمود مالمیر" اظهار داشت: با افزایش وقوع سرقت کامپیوترهای خودروهای 206 تعداد گشت زنی های انتظامی کلانتری تهرانسر افزایش تا اینکه ساعت 21:30 یکم مرداد ماه تیمی از ماموران کلانتری در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که به 2موتورسوار در حال سرقت از یک دستگاه 206 مواجه شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و در یک عملیات تعقیب و گریز ده دقیقه ای موتورسیکلت را متوقف و یکی از سارقان را دستگیر کردند، گفت: سارق دوم به صورت پیاده موفق به فرار شد.

وی ابراز داشت: در بازرسی از موتورسیکلت متهم ۵ دستگاه ای سی یو خودروی پژو ۲۰۶ به همراه دیلم ۳۰ سانتی باریک خم شده کشف و سارق به سرقت ارتکابی در همان بازجوئی اولیه اعتراف کرد.

سرهنگ مالمیر عنوان کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی در کلانتری به 20 فقره سرقت اعتراف و اظهار داشت خودرو های سرقتی را به صورت دستفروش به مالخران اطراف خیابان شوش فروخته است.

کلانتر محله تهرانسر با بیان اینکه شناسایی همدست متهم ادامه دارد، افزود: تعدادی از مال باختگان تا کنون شناسایی و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟