مرگ تلخ یک مرد برای زنده ماندن 3 انسان در ملایر

مسوول واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در ملایر به سه بیمار زندگی دوباره بخشید.

به گزارش رکنا، مجید حمیدی  در همدان از اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در ملایر خبر داد و اظهار کرد: گذشت و ایثار خانواده گرانقدر مرحوم طلوعی در شهرستان ملایر به سه بیمار نیازمند پیوند عضو، زندگی دوباره بخشید.

وی خاطرنشان کرد: با رضایت کامل خانواده مرحوم حمید طلوعی ۵۲ ساله که در اثر صانحه تصادف دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، کبد و دو کلیه این مرحوم به سه بیمار نیازمند پیوند زندگی دوباره بخشید.

مرگ تلخ مردی که زندگی بخش شد / در ملایر رخ داد

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ضمن قدردانی از این خانواده ایثارگر برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبراز درگاه ایزد منان مسئلت خواست.

وی در ادامه با بیان اینکه عمل خیر و همنوع دوستانه اهدای اعضاء در جهان و همچنین در ایران بدون هزینه انجام می‌شود گفت: این صرفا یک اقدام و حرکت انسان‌دوستانه است.

حمیدی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار نفر در کشور در نوبت پیوند هستند که استقبال مردم به عضویت و اخذ کارت پیوند اعضاء می‌تواند به کاهش زمان انتظار افراد نیازمند کمک کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟