پسر ملایری هنگام فرار از قتل یک عابر جوان دیگری را کشت / او گواهینامه نداشت

مرگ دلخراش 2 عابر پیاده زیر چرخ‌های پژو در ملایر حادثه تلخی بود که پسر ملایری رقم زد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: بر اثر بی‌احتیاطی و سرعت بالای راننده یک دستگاه سواری پژو پارس ۲ عابر پیاده در این شهر جان خود را از دست دادند و راننده این وسیله نقلیه مجروح شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمدباقر سلگی روز شنبه اظهار داشت: راننده ۱۹ ساله بدون گواهینامه عصر روز گذشته (جمعه) هنگام تردد در کمربندی «حاج طوسی» واقع در بلوار ۱۵ خرداد دچار سانحه شد.

وی اضافه کرد: راننده این وسیله نقلیه ابتدا با عابر پیاده که در بلوار ۱۵ خرداد در حال تردد بود برخورد کرده سپس وسیله نقلیه به سمت پیاده‌رو منحرف شده و با عابر دیگری برخورد می‌کند که هر ۲ عابر ۳۷ و ۴۲ ساله در دم جان باختند.

مرگ تلخ 2 ملایری توسط پسر جوان بدون گواهینامه

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد: این وسیله نقلیه پس از برخورد با این ۲ عابر پیاده واژگون شده و راننده جوان آن نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ سلگی گفت: کمربندی «حاج طوسی» واقع در بلوار ۱۵ خرداد یکی از مسیرهای پرترافیک و حادثه خیر بوده و سال گذشته نیز در سانحه مشابهی شاهد مرگ عابر پیاده بودیم.

وی افزود: ایمن سازی این مسیر نیازمند نصب چند سرعتکاه برای کاهش سرعت وسایل نقلیه و نصب و راه اندازی پل عابر پیاده برای پیشگیری از تردد عرضی عابران از این جاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تاکید کرد: البته رانندگان هم باید بر اساس میزان سرعت پیش بینی شده در تابلوهای راهنمایی و رانندگی نصب شده در حاشیه معابر و جاده تردد کنند تا شاهد بروز سوانح فوتی و جرحی در جاده‌های درون و برون شهری نباشیم.

سرهنگ سلگی گفت: بیشترین میزان سوانح فوتی، جرحی و خسارتی درون شهری ملایر مربوط به بلوارها و کمربندی است چراکه میزان سرعت خودرو در این مسیرها زیاد بوده بنابراین قدرت کنترل خودرو برای راننده هنگام مواجهه با سوانح احتمالی کاهش می‌یابد..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟