حمله خونین دستفروشان آبادانی به ماموران شهرداری + فیلم
حجم ویدیو: 8.14M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

دستفروشانی که یک ماه پیش به ماموران شهرداری آبادان با چاقو و قمه حمله کرده بودند هنوز بازداشت نشدند.این افراد که ماه گذشته اقدام به درگیری با سلاح سرد با نیروهای شهرداری آبادان کرده بودند هنوز آزاد هستند وکسی با آنها کاری ندارد.

به گزارش رکنا ، در پی وقوع یک فقره درگیری در تاریخ ۷ تیرماه سال جاری در منطقه 40متری ذوالفقاری آبادان که چند فرد دستفروش با سلاح سرد ، قمه و چاقو با نیروهای شهرداری آبادان درگیر شده و آنها را به شدت مورد ضرب شتم قرار داده بودند اما هنوز آزاد و در منطقه ذوالفقاری به دستفروشی شان ادامه می دهند .

ماجرای کتک کاری دستفروشان و نیروهای شهرداری آبادان چه بود؟

در این راستا ببادی معاونت خدمات شهر منطقه ۳در گفتگو با خبرنگار رکنا درخوزستان گفت:  7 تیر ماه با توجه به دستور اتاق بیسیم شهرداری در خصوص بسته‌ شدن ابتدای خیابان ۴۰متری منطقه ذوالفقاری در اطراف میدان شهید دریا قلی توسط خودروهای سیار میوه فروش ضمن هماهنگی با پلیس راهور و اعزام یک دستگاه‌ خودرو گشت کلانتری18ذوالفقاری برای رفع سد معبر به محل اعزام کردیم که متأسفانه با مقاومت شدید دستفروشان مواجه شدیم و یکی از آنها که سابقه درگیری و مجروع کردن تعدادی از پرسنل شهرداری را در کارنامه خود داشت برخورد کردیم.

 این افراد پس از درگیری شدید و اخطار مأمورین پلیس به آنها محل را ترک کردند که لحظاتی بعد از اینکه پلیس محل را ترک کرد و پرسنل اجرائیات در حال پاکسازی محل بودند به یک باره چندین نفر با موتورسیکلت که صورت شان را بسته بودند با شمشیر و چاقو به نیروهای شهرداری حمله ور شدند.

در این حادثه من و چند تن از پرسنلم را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند و از چند ناحیه از بدن مورد جراحت قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شدیم.

ببادی گفت:  تقریبا حدود یک ماه است که از درگیری این افراد با ما می گذرد اما هنوز این افراد سلاح به دست دستگیر نشده اند و همچنان در منطقه 40متری ذوالفقاری با قدرت به کارشان ادامه می دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 589707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟