دستگیری مرغ فروش کلاهبردار در فردیس

به گزارش رکنا ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: یک مرغ فروشی در فلکه پنجم با نصب دستگاه اسکیمر اقدام به خالی کردن حساب مشتریان خود کرده است، از این رو از مالباختگان درخواست داریم برای ثبت شکایت اقدام کنند.

حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اشاره به اینکه شهروندان حین استفاده از عابربانک‌های خود مراقب کلاهبرداران باشند، گفت: یک مرغ فروشی در این شهرستان توسط اسکیمر اقدام به کپی کارت بانکی مشتریان خود کرده است.

مرغ فروش سودجو حساب مشتریان را خالی کرد

وی با بیان اینکه این مغازه دار بلا فاصله اقدام به خالی کردن حساب مشتریان کرده است، افزود: وی در محدوده فلکه پنجم فردیس مغازه پروتئینی و مرغ فروشی داشته است.

ناصرخاکی با بیان اینکه تاکنون شکایت پنج نفر در این پرونده به ثبت رسیده است، اظهار کرد: بنا به گفته شاکیان کلاهبرداری‌ از این چند نفر به ارزش 50 میلیون تومان بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در ادامه از آمادگی برای دریافت شکایات دیگر مالباختگان احتمالی در شعبه 7 بازپرسی دادسرای این شهرستان خبر داد و گفت: به مردم توصیه می‌کنیم در خریدهای خود به هیچ وجه کارت بانکی خود را در اختیار فروشنده قرار ندهند و شخصا اقدام به کشیدن کارت و وارد کردن رمز عبور خود کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟