دستگیری سوداگر مرگ در یاسوج

به گزارش رکنا، ۵۵ کیلوگرم تریاک در محور یاسوج به شیراز کشف شد.

 ‌جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ‌۵۵ ‌کیلو و ۸۰۰ ‌گرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در محور یاسوج به شیراز خبر داد.

به گزارش رکنا،  کیقباد مصطفایی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، ۵۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی فوتون کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به جزئیات این کشفیات، تصریح کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان، موضوع به شکل ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

مصطفایی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، حین پایش خودروهای عبوری محور شیراز به یاسوج، خودروی فوتون حامل مواد مخدر را توقیف کردند.

مصطفایی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو، ۵۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی بیان داشت: راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از اقدام به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و استان لرستان با تأکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر، از عموم مردم خواست تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟