رکوردشکنی کرونا در کرمان / فوت 15 بیمار کرونایی در یک روز

 15 بیمار ظرف 24  ساعت در کرمان جان باختند.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از درگذشت ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان خبر داد.

به گزارش رکنا، مهدی شفیعی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در حال حاضر در بیمارستان‌های سطح استان کرمان بستری هستند را ۳۶۴ نفر ذکر و اظهار کرد: از این تعداد ۱۹۰ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۸ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۷۶ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲۰ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴۰ نفر هم از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

وی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای اپیدمی تاکنون را سه هزار و ۲۲۷ مورد دانست و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده‌اند.

کرونا در کرمان بیداد می کند / 15 زن و مرد در یک روز فوت کردند

به گفته شفیعی موارد جدید بستری شامل ۳۹ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و هفت مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۳۲ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، شش مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و هشت مورد از دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

وی از درگذشت ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان خبر داد و افزود: موارد فوتی شامل هشت نفر از شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان و هفت مورد از شهرستان‌های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآور شد: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۳۲۵ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمان جان خود را از دست داده‌اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟