لحظه وحشتناک حمله تمساح به مرد کایاک سوار! + فیلم / امریکا
حجم ویدیو: 14.59M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00

به گزارش رکنا،ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله یک تمساح به مرد کایاک سوار اهل کارولینای شمالی آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این اتفاق که روز یکشنبه رخ داد «پیت جویسی» در حال کایاک سواری در رودخانه ماکاماو بود که توسط یک تمساح غافلگیر شد.

در ویدئویی که خود او تهیه کرده، چگونگی وقوع حادثه به طور کامل نشان داده شده است؛ در ابتدای این ویدئو کایاک سواری پیت نمایش داده می‌شود اما لحظاتی بعد یک تمساح به کایاک او حمله ور شده و آن را واژگون می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود پیت که کایاک او واژگون شده است تلاش می‌کند با برگرداندن اوضاع به حالت عادی از مهلکه فرار کند. بر اساس ویدئو منتشر شده، پیت با کمک چند شاخه چوب خشک که روی سطح آب رودخانه شناور است تعادل خود را حفظ کرده و سپس در حالی که نفس نفس می‌زند و کاملا ترسیده است از محل حادثه دور می‌شود.

پیت ۴۶ ساله این ویدئوی ۲ دقیقه‌ای را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرد و درباره‌ی آن نوشت "هنگامی که مشغول پارو زدن در رودخانه ماکاماو در کارولینای شمالی بود با استقبال گرم حیات وحش مواجه شدم". او در مصاحبه با NBC News گفت که این تمساح دست کم سه بار دیگر به زیر کایاک او ضربه وارد کرد، اما او سرانجام توانست از دست این جانور فرار کند.

این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار بیننده داشته و واکنش کاربران را نیز به همراه داشته است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چه کابوس وحشتناکی! احتمالا این تمساح یک تمساح ماده بود که پیت بیش از حد به محل زندگی آن نزدیک شده بود.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 588309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟