پیدا شدن پیکر بی‌جان گردشگران گمشده در رودخانه سزار

به گزارش رکنا، صارم رضایی یکشنبه ۲۹ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنج گردشگر اراکی به همراه یک راهنما روز جمعه به قصد کوهپیمایی و بازدید از آبشار بیشه رفته بودند که در مسیر پل ۵۰۱ دو نفر از گروه جدا می‌شوند و طبق شواهد احتمال غرق شدن آنها در رودخانه سزار مشهود بود.

وی ادامه داد: با تلاش بی‌وقفه تیم غواصی هلال احمر شعبه دورود و واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان میثم دلیخون ۲۵ ساله از آب بیرون کشیده شد و احتمال غرق‌شدگی نفر دوم بیشتر شد و در سومین روز جستجو در کنار رودخانه سزار پیکر بی‌جان این جوان از آب بیرون کشیده شد.

رضایی تصریح کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر لرستان عملیات جستجو و نجات برای پیدا کردن نفر دوم را از سر گرفته که پس از سه روز تلاش متاسفانه جسد علیرضا میرزایی از اهالی شهر اراک به سطح آب آمده بود، توسط عوامل امدادی از آب بیرون کشیده و توسط بسکت به ارتفاع بالای سطح رودخانه انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خطاب به گردشگران خاطرنشان کرد: در این ایام گردشگران از ورود بی‌مهابا به آب‌ها و دریاچه‌های سطح استان خودداری کنند و با سهل‌انگاری جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

آبشار بیشه منطقه‌ای گردشگری در موقعیت طول جغرافیایی ۴۸۰۸۸۳۰۷۶۹۰۶۲۰۴۲۳(E) و عرض جغرافیایی ۳۳۰۲۷۵۵۵۲۰۱۹۸۴۵۲۷(N) واقع در شهرستان دورود به رودخانه سزار وصل می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 588225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟