صدور 6 حکم محکومیت قصور پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا، کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۲پرونده قصور پزشکی تشکیل شده که ۶ پرونده منجر به محکومیت و ۶ پرونده نیز تبرئه شده است.

کامروز امینی با اشاره به اینکه محکومیت‌های حوزه زنان و زایمان در صدر آمارهای محکومیت پزشکی استان در سال ۹۸ و ۹۹بوده است افزود: در سه ماهه نخست امسال ۴ هزارو ۵۱۹ معاینه بالینی در مراکز پزشکی قانونی این استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به اینکه در این مدت هزارو ۳۷۲ نفر مراجعه کننده به علت نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند بیان کرد: از این تعداد هزار و ۱۲۰ نفر آقا و ۲۵۲ نفر خانم بوده اند. (افزایش ۶.۲ درصدی)

877 مصدوم رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: مصدومان حوادث رانندگی استان در سه ماهه اول امسال ۸۷۷مورد بوده که از این تعداد ۶۶۸ نفر آقا و ۲۰۹ نفر خانم بوده اند. (کاهش ۲۶ درصدنسبت به مدت مشابه پارسال)

امینی افزود: در این مدت ۹۳ مصدوم ناشی از حوادث کار در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳.۳ درصد افزایش داشت و از این تعداد ۹۰ نفر آقا و ۳ نفر خانم بودند.

او بیان کرد: طی سه ماهه نخست امسال ۱۳۵ جسد به پزشکی قانونی استان ارجاع داده شد که ۱۰۷ نفر آقا و ۲۸ نفر خانم بودند و این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶.۷ درصدکاهش داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟