عکس های وحشتناک از سیل تابستانی در گلستان

سیل در گلستان رخ داد

سیل گلستان 3

سیل گلستان 2

سیل شدید

به گزارش رکنا ، بارش‌های تابستانه که از عصر چهارشنبه در استان گلستان به صورت رگباری و نقطه‌ای آغاز شده، همچنان در برخی شهرها مانند گنبدکاووس، آزادشهر، مینودشت، گالیکش و کلاله ادامه دارد و موجب خسارت به مزارع، معابر شهری و برخی واحدهای مسکونی شهروندان و روستاییان این شهرها شده است.

جاری شدن سیلاب در 2 محور گلستان

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: بارش رگباری باران باعث مسدود شدن موقتی ۲ محور در استان شد که با تلاش نیرو‌های راهداری این محور بازگشایی شد.

قادری افزود: بارش‌های رگباری شدید حدود ۲۰ دقیقه در گرگان، روستای زیارت، مراوه تپه، علی آباد، گلی داغ، ۳۰ میلیمتر گزارش شد.

او ادامه داد: تا به این لحظه محور روستای زیارت از میدان ناهار خوران به سمت این روستا در یکی ۲ نقطه به دلیل راه افتادن روان آب از بالادست موجب رسوب گذاری در این محور شد که موقتا این مسیر را مسدود کردیم.

قادری گفت:بر این اساس، نیرو‌های راهداری وارد عمل شده و اقدام به پاکسازی مسیر کردند و تردد در این محور در حال حاضر مشکلی ندارد.

او گفت: سیلاب در محور گلی داغ نیز در ۲ نقطه، مشکل ایجاد کرده بود که نیرو‌های راهداری شهرستان اقدام به بازگشایی مسیر کردند.

توصیه سیلابی به شهروندان شمالی

این مقام مسئول به مردم توصیه کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر اینکه این بارش‌ها تا فردا شب به طور متناوب در استان ادامه دارد مردم از اسکان در مجاورت رودخانه‌ها خودداری کنند به دلیل اینکه احتمال راه افتادن سیلاب وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیل گلستان

سیل گلستان 6

سیل گلستان 5

سیل گلستان 4

سیل

سیل استان گلستان

گلستان سیل

سیل

سیل در استان گلستان به وقوع پیوست

سیل خفن

سیل شدید

سیل استان گلستان1

سیلللللل

جاری شدن سیل

سیل رخ داد

سیل خوفناک

سیل در شمال ایران

سیل شدید در گلستان

سیل گلستان را فرا گرفت

سیلل

کدخبر: 587204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟