پایان قلدری های 17 گنده لات مسلح در عنبرآباد کرمان

یوسف سبحانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۷ مورد عامل تیراندازی و قدرت نمایی با سلاح در عنبرآباد دستگیر شدند.

او افزود: در این مدت قریب به یک تن مواد مخدر در عنبرآباد کشف و ۲۰ قبضه سلاح غیرمجاز نیز جمع آوری شده است.

سبحانی بیان کرد: برای عوامل تیراندازی در شهرستان، پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است که به زودی قرار متناسب با پرونده برایشان صادر می‌شود.

بازداشت 17 عامل تیراندازی و قدرت نمایی با سلاح در عنبرآباد

او با اشاره به اینکه بعضی از افراد عکس خود را با سلاح در فضای مجازی منتشر می‌کنند، گفت: این عمل مجرمانه باعث ترویج خشونت در جامعه می‌شود.

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: فضای مجازی در این زمینه به خوبی رصد اطلاعاتی می‌شود و به محض مشاهده، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

او اظهار کرد: از ابتدای امسال ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات با تلاش شبانه روی موفق به کشف یک تن انواع مواد مخدر در این شهرستان شده اند.

دستگیری 8 قاچاقچی و 33 خرده فروش مواد مخدر در عنبر آباد

سبحانی گفت: ۸ نفر قاچاقچی و ۳۳ نفر خرده فروش نیز دستگیر شده اند و یک باند فعال قاچاق مواد مخدر که اقدام به ترانزیت مواد مخدر می‌کرد، متلاشی شده است.

او ضمن هشدار به کسانی که در این شهرستان با انجام تیر اندازی و حمل سلاح به قدرت نمایی می‌پردازند، بیان کرد: قانون با این افراد، همچون گذشته به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت شهروندان خط قرمز مسئولان قضایی و امنیتی شهرستان عنبرآباد است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد به کشف و جمع آوری سلاح در سه ماه اخیر اشاره کرد و گفت: در این مدت، ۱۴ قبضه اسلحه جنگی و ۶ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

او بیان داشت: در صورتی که افراد حامل سلاح داوطلبانه سلاح هایشان را تحویل دهند، برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل نخواهد شد و مورد تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرند.

سبحانی با قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در برقراری نظم و امنیت، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان مثبت ارزیابی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟