جریمه میلیونی برای قاچاقچی در قزوین

 قاچاق سیگار / عامل قاچاق ۱۳ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.

به گزارش رکنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر به جزییات آن اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین انجام ماموریت و گشت زنی به یک خودروی مشکوک در آزادراه قزوین-کرج برخوردند و پس از متوقف کردن آن، موفق به کشف و ضبط ۱۳هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.

هوشنگ محمدی گراوند افزود: در پی کشف این مقدار کالای قاچاق، پرونده ای در شعبه سوم تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد و پس از احراز تخلف، متهم به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و ضبط کالای مکشوفه محکوم شد.

محکومیت میلیونی برای قاچاقچی سیگار

وی در ادامه از محکومیت یک قاچاقچی سوخت در قزوین خبر داد و گفت: یک خودروی نفتکش به همراه حدود ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا شناسایی و توقفیف شد.

این مسوول گفت: با تشکیل پرونده ای در این خصوص در شعبه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز و پس از احراز تخلف، متهم به پرداخت ۵۲۰ میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید تشدید مقابله و برخورد با قاچاقچیان به طور جدی مورد توجه تعزیرات قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟