درگیری مدیر یک پاساژ با مغازه داران آبادانی به خاطر پول برق

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 19:15 دقیقه شنبه 14 تیرماه امسال ماموران کلانتری 16 امیرکبیر در جریان درگیری تعدادی از مغازه داران یک پاساژ قرار گرفتند که تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در مجتمع تجاری پی بردند که تعدادی از مغازه داران در پرداخت پول برق مغازه هایشان دیرکرد داشتند و مدیر پاساژ بدون اطلاع به مغازه داران اقدام به قطع برق مغازه ها کرده که در این صحنه بین مغازه داران و ماموران حراست مجتمع تجاری درگیری رخ داده است.

یکی از مغازه داران در خصوص این درگیری گفت: مدیر پاساژ که به صورت سفارشی در این مجتمع مشغول به کار شده و پول شارژی که از مغازه داران می گیرد نسبت به دیگر مجتمع های بیشتر است و هیچ کسی حق قطع برق مغازه ها را ندارد ولی این مدیر که از ماموران حراست به عنوان محافظانش استفاده می کند هر کاری که دلش بخواهد انجام می دهد و کسی به او کاری ندارد.

یکی دیگر از اهالی پاساژ نیز گفت: این مرد حتی به عنوان مامور نظارت بر کارهای بهداشتی و مقابله با کرونا معرفی کرده و به هر جایی که می خواهد سرکشی می کند و در شهر به راحتی جولان می دهد و نمی دانیم این مرد چطور هر کاری که می خواهد انجام می دهد اما هیچ یک از مسئولان و پلیس به او کاری ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 584572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟