دستگیری سارقان مسافرکش نما در البرز

دستگیری سارقان زورگیر در کرج، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارقان زورگیری که قصد زورگیری از یک خانم را داشتند در حین سرقت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران کلانتری ۳۵ نسا در حین گشت زنی در جاده چالوس متوجه شدند خانمی در داخل یک دستگاه خودرو پراید که با سرعت زیاد در حال حرکت بود؛ درخواست کمک از پلیس را دارد که بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

ناکامی سارقان مسافرکش نما در سرقت

او افزود: ماموران با تعقیب خودرو دستور ایست آن را صادر کردند که راننده بدون هیچ گونه توجهی به مسیر خود ادامه داد که پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت راننده که چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر قانون برای خود نمی‌دید با تغییر مسیر به سمت خیابان فرعی متوقف و با هوشیاری و سرعت عمل ماموران؛ هر ۲ متهم که شامل یک نفر مرد و زن بودند دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ گودرزی گفت: با انتقال متهمان به کلانتری و بازجویی به عمل آمده از شاکی پرونده مشخص شد که نامبرده به عنوان مسافر سوار خودروی متهمان شده بود که پس از طی مسافتی راننده خودرو با تغییر مسیر قصد زورگیری و سرقت از او را داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: با هماهنگی مقام قضایی در این خصوص پرونده تشکیل و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟