درختان پارک لاله تهران منقش به دعا و طلسم / شهرداری توضیح می دهد + فیلم
حجم ویدیو: 21.34M | مدت زمان ویدیو: 00:02:56

طلسم / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، زنی به عنوان دغدغه یک شهروند دوربین به دست میان درختان پارک لاله حرکت می کند و خطاب به شهروندان متذکر می شود که درختان این پارک پر شده اند از طلسم و جادو.

این فیلم در نگاه اول بهت بیننده را ایجاد می کند آنهم به دو دلیل. 1) آیا درختان شهر را جادو پر کرده است؟! 2) اگر جادو نیست چگونه فرد یا افرادی توانسته اند به درختان شهر چنین صدمه ای بزنند؟

محمدحسین پناهی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا با تاکید بر اینکه این  نقش ها بر درختان پارک لاله کشیده شده است اما طلسم و جادو نیست، گفت: این حکاکی ها مربوط به نمایشگاه هنری است که در گذشته  در پارک لاله برگزار شده بود .و از آن زمان باقی مانده است.

پناهی ادامه داد : نمایشگاه مربوط به هنرهای تجسمی بود و هنرمندان این عرصه و شرکت کنندگان با رنگ هایی که هیچ گونه صدمه ای به درختان نمی زد این خطاطی ها  را بر درختان کشیده بودند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تهران گفت : جهت ترمیم پوست درختان با رعایت اصول حفظ نباتات و استفاده از سموم غیرشیمیایی اقدام به پاکسازی این خطوط شده است. امیدواریم با فرهنگ سازی بیشتر در جهت محافظت از  محیط زیست شاهد موارد اینچنینی در هیچ کجای این سرزمین نباشیم.»

گفتنی است، به نظر می رسد به دلیل اختلافات پیمانکاران شهرداری با شهرداری موارد این چنینی در فضای مجازی رقم می خورد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟