تصادف خونین در جاده تبریز / 4 زن و 2 مرد زخمی شدند

به گزارش رکنا، سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز از مصدوم شدن شس نفر در سانحه رانندگی در جاده "تبریز - آذر شهر" و امداد رسانی آتش نشانان به مصدومان حادثه خبر داد.

علیرضا زبردست در تشریح جزییات این حادثه، گفت: در این حادثه چهار دستگاه خودرو از جمله دو دستگاه روا، سراتو و نیسان وانت به هنگام حرکت در مسیر جاده با یکدیگر برخورد کرده و باعث خساراتی به خودروها و صدمات جانی شش نفر از سرنشینان خودروها شد.

وی افزود: در این حادثه پنج نفر از سرنشینان خودرو روآ از جمله یک راننده مرد و چهار سرنشین زن دچار صدمات جانی شدند.

5 مصدوم در تصادف خونین خودروها در تبریز

 وی افزود: با توجه به محبوس و گرفتار شدن راننده مرد و یک سرنشین زن در داخل خودرو روآ، آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی اقدام به رها سازی آن‌ها کردند.

زبردست ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو نیسان نیز دچار مصدومیت شده بود، آتش نشانان هر شش مصدوم این حادثه را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

وی در پایان با بیان اینکه بزرگ‌ترین حوادث در دل کوچک‌ترین بی احتیاطی‌ها نهفته است از شهروندان در خواست کرد به هنگام رانندگی، رعایت اصول ایمنی و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی را سر لوحه کارشان قرار داده و از انجام هر گونه اعمالی که منجر به وقوع تصادفات رانندگی شود، خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟