دستگیری متهم تیراندازی و تهدید در فضای مجازی در هرمزگان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری متهم تیراندازی و تهدید در فضای مجازی و کشف یک قبضه سلاح جنگی کلاش در یکی از شهرستان های استان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری بیان کرد: در پی انتشار یک کلیپ با موضوع تیراندازی وتهدید در فضای مجازی توسط فرد یا افرادی ناشناس، بلافاصله موضوع شناسایی ودستگیری متهم و کشف سلاح مربوطه بصورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی با همکاری مشترک مأموران پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی متهم دریکی از روستاهای شهرستان میناب شناسایی ودستگیر و به پلیس فتا انتقال و در بازجویی‌های تخصصی بعمل آمده و با توجه به ادله ومستندات موجود در فضای مجازی مبنی بر نگهداری سلاح جنگی لب به اعتراف گشوده و به تیراندازی و انتشار در فضای مجازی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه یک تیغه خشاب و ۱۸ عدد فشنگ جنگی کلاش کشف کردند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟