به گزارش رکنا، رضا عسگری اظهار کرد: جلسه ستاد کرونا در استان زنجان فردا برگزار و در مورد اعمال محدودیت در استان و شهرستان تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه الزام کارکنان برای مصرف ماسک در روزهای اخیر ابلاغ شده است، بیان کرد: از این پس مراجعان نیز باید برای حضور در ادارات باید از ماسک استفاده کنند.

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز عمومی از جمله مزارها عنوان کرد: در این مراکز موارد رعایت می‌شود و گزارشی از تخلف و عدم فاصله‌گذاری اجتماعی گزارش نشده است.

عسگری با بیان اینکه تاکید شده است مردم از برگزاری مراسم عروسی و عزاداری در زنجان خودداری کنند، افزود: تذکرات به مردمی که تصمیم به برگزاری مراسم دارند داده می‌شود و در صورت عدم رعایت علیه این افراد اعلام جرم خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه مراسم عروسی و مجالس عزاداری مهم‌ترین عامل شیوع ویروس کرونا است، گفت: مردم از برگزاری مراسم خودداری کنند و مدعوین نیز از حضور در این مراسم پرهیز کنند.

وی با اشاره به ابتلای 35 نفر در یک مراسم عروسی در زنجان عنوان کرد: از این تعداد 6 نفر بستری شده و 29 نفر در قرنطینه حضور دارند.

عسگری همچنین از ابتلای 13 نفر در یک مهمانی 25 نفره خانوادگی به کووید 19 خبر داد و گفت: این مراسم که در یکی از رستوران‌های زنجان برگزار شده بود موجب پلمب موقت آن نیز شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟