تنها معجزه مرگ 8 تن در تصادف وحشتناک مشکین شهر / دختر 10 ساله زنده ماند + عکس

به گزارش رکنا، در این حادثه رانندگی ‌مرگبار که شنبه شب در جاده مشگین‌شهر به پارس آباد مغان رخ داد، پنج نفر در دم کشته شدند و ‌‌سه مصدوم پس از انتقال به مراکز درمانی به دلیل شدت جراحات و خونریزی جان‌شان را از دست ‌دادند. تنها بازمانده این حادثه خونین دختر بچه ده‌ ساله‌ای است که درحال حاضر در بیمارستان ‌ مشگین‌شهر تحت درمان است. براساس اعلام مسئولان راهنمایی و رانندگی، این حادثه هولناک ‌حوالی ساعت ٢١ در نزدیکی منطقه مرادلو حوالی سه راهی مشگین‌شهر رخ داد. شدت حادثه به ‌حدی بود که نیروهای هلال‌احمر هم به محل حادثه اعزام شدند.

نحوه برخورد این دو سواری به ‌نحوی بود که تعدادی از سرنشینان جانباخته داخل خودرو محبوس شده بودند. نجاتگران هلال هم با ‌توجه به شرایط خاص صحنه حادثه بلافاصله کار رهاسازی اجساد را آغاز کردند. به گفته مسئولان ‌هلال‌احمر استان اردبیل، در این عملیات ٢ساعته یک آمبولانس و یک ماشین نجات و پنج امدادگر ‌حضور داشتند.‌

تصادف مرگبار با 7 کشته در مشکین شهر

فتاح‌زاده، معاون عملیات هلال‌احمر اردبیل در توضیح جزئیات این حادثه به «شهروند» گفت: «این ‌تصادف ساعت ٢٠و٥٥دقیقه از طریق مرکز فوریت‌های پزشکی به مرکز کنترل عملیات هلال‌احمر ‌اعلام شد. بلافاصله امدادگران هلال‌احمر از پایگاه مشکین‌شهر به محل حادثه در منطقه مرادلو ‌اعزام شدند و عملیات رهاسازی ساعت٢١و١٠دقیقه آغاز شد.» برخورد شاخ به شاخ این دو ‌خودروی سواری باعث محبوس شدن پنج نفر از سرنشینان این دو خودرو شده بود.

امدادگران هلال‌‌احمر با استفاده از تجهیزات برش و جک‌های هیدرولیکی این افراد را از میان آهن پاره‌ها بیرون ‌کشیدند. در مجموع این عملیات حدود ٢ساعت طول کشید. آن طور که فتاح زاده می‌گوید در ‌مجموع در این دو خودرو ٦ مرد، یک زن و دودختر بچه حضور داشتند که درحال حاضر فقط یک ‌نفر از آنها زنده مانده است: «همکاران ما با آمبولانس هلال‌احمر و با کمک نیروهای اورژانس چهار ‌مصدوم شامل یک زن، یک مرد و دو دختر بچه را به بیمارستان مشگین‌شهر رساندند، اما ساعتی ‌بعد به ما خبر رسید که فقط یک نفر از آنها که دختر بچه دَه‌ساله است، زنده مانده و آن سه نفر ‌دیگر در بیمارستان جان‌شان را از دست داده‌اند.»‌

اما علت این حادثه، سرعت غیرمجاز دو خودرو اعلام شده. سرهنگ سیدمحمد صفوی، رئیس پلیس ‌راه استان اردبیل می‌گوید پژو پارس که از سمت مرادلو به طرف سه راهی مشگین‌ شهر در حرکت ‌بوده با خودرو سواری پژو ۴۰۵ که از سمت سه راهی مشگین‌شهر به طرف مرادلو در حرکت بوده ‌برخورد کرده و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که سرعت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل ‌وسیله نقلیه باعث بروز این حادثه خونین شده است. با وجود این، مشخص شدن علت دقیق و کامل ‌این تصادف نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟