صیغه شدن زیر میزی زنان در زنجان لو رفت!

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس فتا زنجان از شناسایی و دستگیری 2 نفر متهم کلاهبردار در یکی شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد و خاطر نشان کرد: با افرادی که با راه‌اندازی اینگونه کانال‌ها اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو، رئیس پلیس فتا زنجان در تشریح این خبر اظهار داشت: طی رصد و گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی کارآگاهان پلیس فتا کانال تلگرامی تحت عنوان صیغه‌یابی مورد شناسایی قرار گرفت.

صیغه های پنهانی در زنجان

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی متهمان به هویت معلوم در یکی از استان‌های همجوار مورد شناسایی قرار گرفتند و با هماهنگی مراجع قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: مجرمان پس از روبه‌رو شدن با مستندات، به کلاهبرداری بیش از یک هزار نفر به میزان تقریبی یک میلیاردو پانصد میلیون ریال در سراسر کشور اعتراف کرده اند که جهت سیرمراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.

رئیس پلیس فتا زنجان در پایان ضمن تاکید برحفظ محرمانگی تصاویر شخصی و خانوادگی گفت: کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟