تصادف مرگبار در گلستان / یک کشته و 2 مصدوم

به گزارش رکنا، میرکریمی از برخورد پیکان وانت با موتورسیکلت و جان باختن یک نفر در مینودشت خبر داد.

«سیدرحیم میرکریمی» گفت: بر اثر برخورد پیکان وانت با موتورسیکلت در محور گالیکش به جنگل گلستان - محدوده پل هفت با تنگه گل شهرستان مینودشت در ساعت 9 و 38 دقیقه صبح امروز (چهارشنبه 4 تیر) سه نفر دچار حادثه شدند.

تصادف در گلستان / موتورسوار در دم جان باخت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: برای امدارسانی به این حادثه، دو تیم 4 نفره به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات به محل اعزام شدند.

وی اظهارداشت: از سه نفر حادثه دیده در این حادثه دو نفر مصدوم شدند و یک نفر در صحنه فوت کرد.

میرکریمی ادامه داد: یکی از مصدومان توسط عوامل اورژانس منتقل شد و یک مصدوم دیگر توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان رسول اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) کلاله انتقال داده شد و متوفی به همراه کیسه جسد تحویل عوامل انتظامی داده شد.

وی با اشاره به واژگونی پراید در رودخانه در محور دو راهی به کلاله، روستای همت آباد شهرستان مینودشت در شب گذشته، گفت: این حادثه ساعت 23 و 21 دقیقه شب گذشته (3 تیر) رخ داد که یک تیم امدادرسان با یک دستگاه آمبولانس و دو نیرو به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این حادثه 5 نفر مصدوم شدند که 3 مصدوم توسط عوامل اورژانس و دو مصدوم توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) کلاله انتقال داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟