دو کشته بر اثر وقوع انفجار در پایتخت اوکراین+ تصاویر

به گزارش رکنا، به نقل از خبرگزاری نووستی روسیه، دست کم دو نفر بر اثر وقوع انفجاری شدید که در کی‌یف، پایتخت اوکراین به وقوع پیوست، جان خود را از دست دادند.

طبق اعلام خبرگزاری نووستی، این انفجار ساختمانی مسکونی را به لرزه درآورد و مقامات کی‌یف اعلام کرده اند احتمال دارد این انفجار بر اثر اقدام فردی صورت گرفته باشد.

اداره امور فوق العاده اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرده: این انفجار سبب وارد آمدن خسارت جزئی به ساختمانی ۹ طبقه شده است و مأموران موفق شدند دو جسد را از زیر آوار بیرون آوردند.

دو کشته بر اثر وقوع انفجار در پایتخت اوکراین

در ادامه این بیانیه آمده است: تیم امداد موفق شدند ۲۱ نفر را از این ساختمان به بیرون آوردند؛ همچنانکه ۳ نفر از مجروحان را از زیر آوار نجات دادند و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس ملی اوکراین به خبرنگاران گفته است: انفجار به احتمال زیاد در طبقه ششم به وقوع پیوست و فعالیت‌ها برای تعیین علت حادثه همچنان در جریان است.

او همچنین اعلام کرد علمیات برداشته شدن آوار‌ها مادامی که از سوی کارشناسان مواد منفجره و نیز نمایندگان اداره امور اضطراری، گزارش نخست شان درباره علت حادثه منتشر نشود، آغاز نخواهند شد.

از سوی دیگر، «آرسین آواکوف» وزیر کشور اوکراین به رسانه‌ها گفت پلیس منتظر دو فرضیه در زمینه حادثه است که عبارتند از انفجار گاز و یا انفجار مواد منفجره.

او همچنین اعلام کرد نمونه‌های آزمایشگاهی که از موقعیت حادثه جمع آوری شده است، به آزمایشگاه فرستاده شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟