بیمارستان سینا آتش گرفت + عکس

به گزارش رکنا ، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره آتش سوزی در انبار بیمارستان سینا گفت: ساعت ۱۱ و ۶ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان حسن آباد اعلام شد که بلافاصله یک ایستگاه از میدان حسن آباد در حداقل زمان به محل اعزام می‌شود.

سوختن انبار بیمارستان سینا

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نیروهای ما در آنجا مشاهده می‌کنند که در قسمت محوطه باز این مرکز درمانی یک انبار روباز کوچک به وسعت حدود ۲۰ متر وجود داشته که محل نگهداری لوازم اسقاط پزشکی، لوازم و تجهیزات پزشکی مستعمل بوده است که بخشی از آن دچار آتش‌سوزی شده بود که با حضور به موقع نیروها به سرعت خاموش شد.

دود و شعله به داخل بخش‌های درمانی سرایت نکرد

ملکی افزود: این بخش هیچ ارتباطی به بخش درمانی و محل نگهداری بیماران نداشت و اصلا نگرانی برای وضعیت بیماران و پزشکان و کادر درمانی بیمارستان سینا وجود ندارد. خوشبختانه هیچ گونه دود و شعله به داخل بخش‌های درمانی سرایت نکرد و سریعا از گسترش آتش جلوگیری شد.

آتش گرفتن بیمارستان سینا

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت. اکنون نیروها در حال ایمن‌سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر محل تقدیم مسئولان بیمارستان خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آتش سوزی بیمارستان در تهران

کدخبر: 577893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟