دستگیری شوتی های استان مرکزی

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک از توقیف ۸ دستگاه انواع خودروی شوتی و کشف ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در طرح عملیاتی دو روزه پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مختاری افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی عملیاتی در شهرستان اراک ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند، تعداد ۸ دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

او اضافه کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۲۰ دستگاه کولر گازی جنرال، ۳۱۰ کیلو پوشاک زنانه، ۱۰۰ عدد لباس بچه گانه، ۲ دستگاه ماشین ظرف‌شویی و ۲۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف شد.

برخورد جدی پلیس با خودرو های شوتی

فرمانده انتظامی شهرستان اراک بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با معتادان متجاهر، قاچاق انواع کالا، فروشندگان مواد مخدر، خودرو‌های شوتی و دستگیری سارقان با مشارکت مأموران انتظامی کلانتری ها، یگان امداد و دیگر پلیس‌های تخصصی شهرستان، به مدت دو روز به مرحله اجرا گذاشته شد.

او با اشاره به دستگیری 3 سارق در این طرح عملیاتی و کشف 15فقره انواع سرقت از آنان گفت: کشف یک کیلوگرم تریاک، ۴ هزار عدد انواع قرص خارجی، 2 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه سرقتی، از دیگر کشفیات پلیس در اجرای این طرح انتظامی بوده است.

سرهنگ مختاری با اشاره بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با جرایم مختلف اجتماعی و رضایتمندی شهروندان با اجرای این قبیل طرح‌های عملیاتی اظهار کرد: در این طرح عملیاتی 19متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟