دستگیری 4 نفر از اعضای یک باند زورگیری در زاهدان

به گزارش گروه رکنا، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان سردار "احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان با شیوه و شگرد‌هایی مشابه در معابر خلوت شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران واحد‌های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با جمع آوری سرنخ‌های موجود مشخصاتی کلی از سارقان به دست آمد و مشخص شد اعضای این باند سرقت متشکل از ۴ جوان ناشناس با صورت‌هایی پوشیده به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در ساعات پایانی شب، با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه و وجوه نقد عابران پیاده در معابر خلوت شهر زاهدان می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری از سرقت‌های مشابه، واحد‌های گشتی هدفمندی در سطح شهر زاهدان راه اندازی شد.

کشف ۴ تیغه سلاح سرد در بازرسی بدنی از متهمان

سردار طاهری بیان داشت:تلاش پلیس برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه، یکی از واحد‌های گشت انتظامی کلانتری ۱۹ شهرستان زاهدان، سارقان را که در یکی از محلات خلوت شهر، در حال زورگیری از یک شهروند بودند مشاهده و آن‌ها را در اقدامی سریع و غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به کشف ۴ تیغه سلاح سرد در بازرسی بدنی از متهمان گفت: این ۴ سارق زورگیر که چیزی برای کتمان نداشتند، پس از انتقال به پلیس آگاهی به فعالیت بزهکارانه خود معترف و در بازجویی‌های تکمیلی به ۱۱ فقره زورگیری و سرقت به عنف وجه نقد و تلفن همراه از شهروندان در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی از تردد در در نقاط خلوت و حاشیه‌ای شهر به خصوص در ساعت پایانی شب خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟