زنده زنده سوختن مرد ایلامی در آتش سوزی خانه

به گزارش رکنا، روز گذشته در حالی یک منزل مسکونی به علت نشت گاز منفجر شد که تا لحظه مرگ صاحب خانه هیچ نیروی امدادی در صحنه حاضر نشد.

آتش سوزی خانه در ایلام، عدم حضور نیروهای امدادی و مرگ یک شهروند

 انفجار گاز در روستای هفت چشمه شهر ایلام به فوت یک نفر منجر شد. این خبر در حالی است که بر اساس گفته ساکنین منطقه دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط از جمله اورژانس، آتش نشانی و.... پس از تماس‌های مکرر ساکنین از حضور در محل حادثه امتناع کرده و همین امر نارضایتی و نگرانی مردم منطقه را در پی داشته است.

امتناع دستگاه‌های مربوطه از حضور در محل حادثه !

یکی از ساکنین روستای هفت چشمه گفت: در انفجار شدیدی که روز گذشته منجر به تخریب یکی از منازل مسکونی روستای هفت چشمه شد، یک نفر فوت شد.

وی افزود: دلیل بروز این حادثه نشت گاز بوده است که بلا فاصله در چندین بار تماس با اتش نشانی و اورژانس دستگاه‌های مربوطه، آنها از حضور در منطقه خودداری کردند.

این شهروند با بیان اینکه بر اساس گفته مسوولان مربوطه روستای هفت چشمه جزو حوزه، دستگاه‌های مذکور محسوب نمی‌شود، اظهار کرد: جای تاسف است که در این شرایط بحرانی مسوولان مربوطه با واگذار کردن مسوولیت به دیگر نهادها با جان مردم بازی می‌کنند.

محرومیت از امکانات اولیه

زنگنه یکی دیگر از افراد حاضر در سر صحنه انفجار با بیان اینکه مصدوم این حادثه با خودرو شخصی به بیمارستان منتقل شد، گفت: چرا باید روستایی که از نزدیک ترین مناطق به شهر ایلام است باید از داشتن اولین امکانات محروم باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 577009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟