جریمه میلیاردی محتکر کود شیمیایی در اردبیل

به گزارش گروه حوادث رکنا، علی رحیمی‌آذر روز یکشنبه افزود: در پی کشف هزار و ۲۰۲ کیسه کود شیمیایی ۵۰ کیلویی احتکاری در یکی از روستاهای اردبیل توسط ماموران نیروی انتظامی، پرونده‌ای در این خصوص در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

محتکر کود شیمیایی در اردبیل جریمه شد

وی اظهارداشت: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی بیان‌کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی‌آذر گفت: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

وی اظهارداشت: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟