تخریب 44 بنای غیرقانونی در خراسان جنوبی

به گزارش رکنا، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی از تخریب تعداد ۴۴ بنای غیر قانونی در امیرآباد و حاجی آباد بیرجند خبر داد.

احمد قاسمی  از تخریب تعداد ۴۴ بنای غیر قانونی در امیرآباد و حاجی آباد بیرجند خبر داد و گفت: این تخریب‌ها، در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغی و با مجوز و دستور دادستان استان، تخریب شد.

وی ادامه داد: پیرو بازدید‌های صورت گرفته از ساخت وساز‌های غیر مجاز، اخطار ۷۲ ساعته به افرادی که اقدام به ساخت وسازغیر مجاز کردند، داده شد.

تخریب واحدهای غیرقانونی در خراسان جنوبی

معاون دادستان خراسان جنوبی بیان داشت: یکی از مشکلاتی که نظام مدیریت و برنامه ریزی شهری و روستایی را تحت الشعاع قرار داده ساخت وساز‌های غیر مجاز میباشد و این ساخت وساز‌ها نوعی از تخلفات محسوب میشود.

احمد قاسمی گفت: ساخت و ساز‌های غیر مجاز، شکلی از تخلفات است که منجر به احداث بنا می‌گردد که بایست به حالت اولیه اعاده گردد و بهترین روش برای مقابله با ساخت و ساز‌های غیر مجاز اقدام به موقع دستگاه‌های متولی است و برخورد با متخلف بایستی با رعایت کامل عدالت وبدون هیچ گونه تفاوت گذاری صورت بگیرد.

قاسمی به متولیان دستگاه‌های ناظر بر ساخت و ساز‌ها هشدار داد: به هیچ عنوان از هیچ مدیریتی عذری پذیرفته نخواهد بود و باید به موقع وارد میدان شده و جلوی ساخت و ساز‌ها غیرقانونی را بگیرند تا از این به بعد شاهد وقوع چنین اتفاقاتی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:ارائه هرگونه خدمات از قبیل آب برق و گاز، چه در حوزه شهری وچه در حوزه روستایی به بنا‌های غیرمجازو غیر قانونی ممنوع است و مالکین هم موظف اند حداکثر ظرف ۱۰ روز نسبت به جمع آوری نخاله‌ها ومصالح موجود اقدام کنند در غیر این صورت برابر قانون اقدام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟