بازداشت عاملان آتش سوزی کوه‌های بهمرد دشتستان

به گزارش رکنا، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران از دستگیری عاملان آتش سوزی در کوه‌های بهمرد دشتستان خبر داد و اظهار داشت: در پی آتش سوزی قسمتی از کوه‌های بهمرد دشتستان با توجه به حساسیت ایجاد شده در پی آتش سوزی‌های اخیر در کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: این آتش سوزی که از روز جمعه 16 خرداد سال جاری در بخشی از کوه‌های بهمرد شعله‌ور شده بود با حضور و همکاری مردم، دستگاه‌های خدمات رسان، اداره کل منابع طبیعی و ماموران انتظامی شهرستان دشتستان کنترل و مهار شد.

وی با اشاره به اینکه عاملان آتش سوزی در تحقیقات میدانی شناسایی و دستگیر شدند، ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس حکایت از این داشت که دو فرد جوان به همراه مادرانشان جهت گردش و تفریح به منطقه یاد شده رفته و اقدام به روشن کردن آتش می‌نمایند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: افراد یاد شده قبل از خاموش کردن کامل آتش، محل را ترک که متاسفانه به دنبال آن آتش شعله ور شده و با گسترش آتش در مراتع خشک، وسعت آن افزایش پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: هر چهار متهم پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟