عکس صحنه له شدن سر جوان مشهدی در بالابر

به گزارش رکنا، رئیس ایستگاه شماره ۲۴ آتش نشانی مشهد از مرگ دلخراش کارگری جوان در داخل فروشگاه لوازم یدکی موتور بر اثر گرفتار شدن سرش بین بالابر و دیوار خبر داد.

سر آتشیار حسن عظیمیان رئیس ایستگاه شماره ۲۴ آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای فردی در درون یک مغازه فروش لوازم یدکی موتور سیکلت، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۲ را به محل حادثه در خیابان ۱۷ شهریور مشهد اعزام کرد.

او افزود: نیرو‌های امدادی به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند، داخل یک فروشگاه عرضه لوازم یدکی موتورسیکلت، مردی جوان (کارگر مغازه) به دلیل نامعلومی حین استفاده از بالابر از ناحیه سر و گردن بین بالابر و دیوار طبقه زیر زمین و همکف این مغازه گرفتار شده و به طرز دلخراشی این مردحدودا ۳۰ ساله فوت شده است.

سر جوان مشهدی در بالابر گیر کرد و له شد

رئیس ایستگاه شماره ۲۴ آتش نشانی مشهد ادامه داد: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله پس از قطع اصلی جریان برق و ایمن‌سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات ویژه و ست‌های نجات هیدرولیکی، عملیات رهاسازی جسم بی جان این فرد را از لابلای بالابر و دیوار انجام داده و سپس پیکر این فرد را که فوت او توسط تکنسین‌های اورژانس تایید شده بود را تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

تحقیقات بیشتر درباره علت و چگونگی بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟