افشاگری فوتبالیست مشهور درباره ازدواج مادرش +عکس

به گزارش رکنا، به تازگی خبرهای جالب و تلخی درباره ازدواج جنجالی این زوج به گوش می‌رسد. در فضای مجازی خبر رسیده که اختلاف بسیار بزرگی بین مادر ستاره فوتبال برزیل و نامزد او رخ داده است.
این اختلاف تا جایی پیش رفته که کار راموس به بیمارستان کشیده است. مرد جوان که قصد داشته مادر نیمار را کتک بزند زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌است.
نیمار که این ماجرا را برای دوستانش تعریف می‌کرده باعث لو رفتن خبر شده است. صدایی از نیمار که با چند نفر از دوستانش در برنامه توئیچ گفتگو می‌کند منتشر شده است، یکی از دوستانش از این ستاره فوتبال برزیل می‌پرسد که در شب حادثه چه اتفاقی رخ داده است، نیمار نیز در پاسخ می‌گوید که راموس به دلیل جراحت ناشی از شکستن شیشه یک روز کامل در بیمارستان بستری شده‌است؛ زیرا راموس در مشاجره با مادر نیمار با لگد به یک شیشه ضربه می‌زند و به شدت آسیب می‌بیند.
با این وجود مادر نیمار این ادعاها را تکذیب کرد و گفت راموس از پله‌ها افتاده و مجروح شده‌است. در مقابل نیمار هم گفته جایی که شیشه شکسته از راه‌پله‌هایی که زوج در آن زندگی می‌کنند بسیار فاصله دارد. نیمار پیشتر برای ازدواج مادرش آرزوی موفقیت کرده بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟