لحظه برخورد پلیس زن به تیر چراغ قرمز پس از فرار اسب! + فیلم
حجم ویدیو: 4.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

به گزارش رکنا،هفته پیش بود که اعتراضات مردمی در آمریکا پس از کشته شدن یک مرد رنگین پوست در این کشور آغاز شد. غروب دوشنبه هفته پیش به وقت آمریکا بود که «جورج فلوید»، مرد سیاه پوست اهل مینیاپولیس توسط چند افسر سفید پوست آمریکایی در کف خیابان خفه شد. کشته شدن این مرد سیاه پوست موج تازه‌ای از اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا و سایر کشور‌های جهان را دامن زده است.

مرگ وحشتناک یک سیاه پوست در آمریکا

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است جراحت شدید یک پلیس زن در جریان تظاهرات ضدنژادپرستی در مرکز لندن را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که عصر روز شنبه رخ داد این پلیس زن که سوار بر اسب بود پس از فرار این حیوان به شدت با تیر چراغ قرمز خیابان برخورد کرد. در ابتدای این ویدئو دریگری تعدادی از معترضان با پلیس را نشان می‌دهد. پس از پرتاب اشیاء از جمله دوچرخه توسط معترضان به سمت پلیس ناگهان اسبی که این زن سوار بر آن است ترسیده و اقدام به فرار می‌کند.

حادثه وحشتناک در تظاهرات آمریکا

در این ویدئو مشاهده می‌شود که حین فرار اسب این پلیس زن با شدت زیادی به تیر چراغ قرمز برخورد کرده و نقش بر زمین می‌شود. این زن پلیس که بیهوش شده بود به بیمارستان متتقل شد. بنا به اعلام پلیس کلانشهر لندن در این تظاهرات ۱۴ افسر پلیس زخمی شدند. همچنین پلیس لندن از بازداشت ۲۹ نفر در جریان تظاهرات علیه نژادپرستی خبر داد.

گفتنی است؛ درگیری معترضان با پلیس لندن در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز حمله تعدادی از معترضان لندنی به یک خبرنگار استرالیایی خبرساز شده بود. این خبرنگار که در حال گزارش زنده از تظاهرات مردم لندن علیه نژادپرستی بود از سوی تعدادی از معترضان مورد حمله قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 575440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟