دستگیری 4 مواد فروش گردن کلفت قبل از رسیدن به تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ به نام بهرام اخیرا فعالیت های مشکوکی دارد که بررسی موضوع دراختیار تیمی از ماموران پلیس پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی ماموران دریافتند متهم به تازگی مقادیری مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور تهیه و به داخل مرزهای کشور وارد کرده است و قصد دارد با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری 405 با همکاری 3 تن از دستانش آن را به شهرستان کهنوج و سپس وارد پایتخت کند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: به دنبال این موضوع با تکمیل رصد های اطلاعاتی و اخذ نیابت قضائی مبنی بر دستگیری متهمان پرونده، تیمی از ماموران این پلیس به شهرستان "کهنوج" از توابع "استان کرمان" اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه ماموران اعزامی در تحقیقات مشترکی با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "کهنوج" مسیر تردد خودروی متهمان را شناسایی کردند، گفت: مراقب های ویژه را آغاز تا اینکه خودرو پژو 405 متهمان در حال تردد از "کهنوج" به مقصد "جیرفت" مشاهده و در یک عملیات ضربتی خودروی مذکور متوقف شد.

وی افزود: راننده خودرو همراه 3 سرنشین آن دستگیر و در بازرسی از داخل این خودرو 75 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: هر 4 سوداگر مرگ، پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی به همراه مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟