سقوط ناگهانی نوار نقاله کارگر معدن را کشت / در شازند رخ داد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان "شازند" از فوت یک کارگر32 ساله و نیز مجروح شدن یک کارگر 40 ساله بر اثر سقوط ناگهانی نوار نقاله دستگاه سنگ شکن در هنگام کار بر روی آنان در معدنی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محمد عقیل سلگی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در ساعت 11:57روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت سامانه 110 مبنی بر سقوط نوار نقاله دستگاه سنگ شکن در یک معدن استخراج مواد اولیه سیلیس در روستای دولت آباد شهرستان شازند، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی، در محل حاضر شدند.

یک کارگر در دم کشته و یک کارگر مجروح شد

این مقام انتظامی یادآور شد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، مردی 32 ساله در هنگام کار در این معدن، براثر سقوط ناگهانی نوار نقاله دستگاه سنگ شکن دردم فوت و دیگر مرد40 ساله این معدن نیز به شدت مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی جسد متوفی با تشکیل پرونده برای بررسی های لازم به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

توصیه به کارگران

فرمانده انتظامی شهرستان "شازند" در پایان به عموم کارگران توصیه کرد تا همواره نکات ایمنی را رعایت کرده و قبل از شروع کار با استفاده مناسب از وسایل ایمنی لازم، از وقوع هرگونه حوادث غیرمترقبه پیشگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟