این موش واقعا کنگ فو کار است / گربه وسط خیابان شوکه شد + فیلم دیدنی
حجم ویدیو: 2.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

به گزارش رکنا، دنیای حیوانات، شگفتی‌های بسیار زیادی دارد. گاهی در دنیای حیوانات اتفاقاتی رخ می‌دهد که کمی عجیب به نظر می‌رسد. مثلا حیوان طعمه ای بتواند در مقابل شکارچی قهار خود قد علم کرده و حتی پیروز از میدان خارج شود.،مانند موش یکی از خیابان‌های اسپانیا که به تازگی دعوای آن با یک گربه خبرساز شده است.

موش کنگ فو کار

در ویدئویی که روز چهارشنبه و در یکی از خیابان‌های مالاگا اسپانیا تهیه شده درگیری این موش غول پیکر با یک گربه سیاه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که این گربه تلاش می‌کند تا موش را با دهان خود تحت کنترل بگیرد، اما با مقاومت این حیوان ناکام می‌ماند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این موش در چند نوبت با پریدن به هوا به سمت گربه حمله ور شده و آن را مجبور به عقب نشینی می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که این موش با ایستادن روی پا‌های خود و یورش به سمت گربه موفق به منصرف کردن این حیوان از شکار خود می‌شود.

چند نفر از عابران پیاده که در حال عبور از خیابان بودند هنگامی که توجه آن‌ها به این صحنه جلب شد با تلفن همراه خود آن را ثبت کردند. این ویدئو ابتدا در یوتیوب منتشر شد که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. این ویدئو تاکنون بیش از ۱۳۸۷۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این موش سزاوار آن است تا زنده بماند.» کاربر دیگری در کامنتی نوشت: «این موش ثابت کرد که نباید از قدرت و بزرگی دشمن هراسید بلکه باید به خود و قدرت خود اعتماد کامنت داشت.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟