عکس / جدال زن تهرانی با آتش در تهران نو

به گزارش گروه حوادث رکنا، شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک ساختمان ۴ طبقه در خیابان تهران نو، فلکه اطلاعات، خیابان شمس، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۳۱ و ۶۰ را ساعت ۲۳:۵۵ شب گذشته به محل حادثه اعزام کرد.

حمیدرضا سمیعی افسر آماده منطقه شش عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان مسکونی۴ طبقه دیده می شد که در طبقه دوم آن یکی از واحدهای مسکونی دچار آتش سوزی شده بود.

وی افزود: در این حادثه یک بانوی ۵۰ ساله که متاسفانه از لحاظ بدنی دچار مشکل بود در واحد مسکونی خود گرفتار شده بود.

نحوه اطفاء حریق

سمیعی درباره نحوه عملیات آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و تجهیز خود به دستگاه های تنفسی عملیات خود را آغاز کردند که گروه اول به وسیله یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی به مهار شعله های آتش پرداختند و موفق شدند به سرعت آتش سوزی را مهار و از سرایت آن به دیگر قسمت های ساختمان جلوگیری کنند.

وی افزود: گروه دیگری از آتش نشانان همزمان با گروه اول برای جستجوی محبوسین احتمالی وارد ساختمان شدند و بانوی میانسال را که در میان دود گرفتار شده بود، به خارج از ساختمان انتقال و سپس تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است، خوشبختانه با اقدام به موقع آتش نشانان، حال عمومی این شهروند خوب گزارش شد و آتش نشانان پس از انجام ایمن سازیهای لازم و تحویل ملک به مالک و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نجات زن 50 ساله اسیر در آتش خانه خود

نجات زن 50 ساله اسیر در آتش خانه خود

 

نجات زن 50 ساله اسیر در آتش خانه خود

کدخبر: 574412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟