راز ناپدید شدن دختر 9 ساله با کشف جسدش برملا شد

به گزارش رکنا، امیرحسین عسگر زاده گفت : جسد این دختر بچه بعد از یک هفته عملیات جست و جو ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز پائین تر از منطقه لارک در رودخانه پیدا شد.

وی توضیح داد : این دختربچه جمعه گذشته هنگامی که به همراه خانواده اش برای شستن دستش به کنار رودخانه چالوس در منطقه لارک رفت ، به درون رودخانه سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت :‌ پس از اطلاع از موضوع سقوط این دختر در رودخانه بلافاصله سه تیم شامل پنج نفر از پایگاه هلال احمر منطقه لارک و شهر چالوس به منطقه اعزام شدند و تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته عملیات پیدا کردن این دختر بچه ادامه داشت که به دلیل تاریکی هوا پیدا کردن این کودک میسر نشد.

وی گفت :‌ برای یافتن این دختر در طول عملیات یک هفته جست و جو در رودخانه خروشان چالوس پنج تیم پنج نفره از پایگاه های مختلف هلال احمر شهرستان حضور داشتند و در نهایت جست و جوها امروز نتیجه داد و امدادگران پیکر بی جان دختر را در منطقه پائین دست لارک پیدا کردند.

این مسئول ا فزود : پیکر قربانی به شهر چالوس منتقل و تحویل پزشک قانونی شد.

سه هفته پیش هم ۲ جوان شهریاری پس از سقوط در رودخانه چالوس در منطقه لارک جان خودشان را از دست دادند.

رودخانه حفاظت شده چالوس در غرب مازندران از دامنهٔ شمالی ارتفاعات کندوان و طالقان سرچشمه می‌گیرد و پس از طی حدود ۷۲ کیلومتر در کنار چالوس به دریای خزر می‌ریزد.

همه ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران به دلیل رعایت نکردن احتیاط های لازم در حاشیه رودخانه خروشان چالوس به داخل آن سقوط می کنند و جان خودشان را از دست می دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟