سرنوشت زجرآور قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی در کمپ معتادان/ در بروجرد رخ داد+ عکس

به گزارش رکنا،  پدر محسن قاسمی می‌گوید: ضاربان پسرش از داعشی‌ها هم بدتر هستند.

جهانگیر قاسمی اظهار کرد: پس از اینکه با نظر پزشکان محسن را به خانه خودمان در بروجرد بردیم دوباره او را به بیمارستان لاله آوردیم و شرایطش مثل قبل است و تعریفی ندارد.

ضرب و شتم محسن قاسمی قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی در کمپ ترک اعتیاد

وی ادامه داد: واقعاً الان درد ما یکی نیست و علاوه بر اینکه پسرم را از دست داده‌ام، ضاربان نیز از همان اول با وثیقه ۹۰ میلیون تومانی آزاد شده‌اند و این موضوع خانواده ما را زجر می‌دهد.

قاسمی اضافه کرد: فیلم‌ دوربین مدار بسته کمپ ترک اعتیاد که توسط آقایان صاحب کمپ حذف شده بود را توسط پلیس فتا بازیابی کردیم که پسرم را مثل داعشی‌ها کتک زده‌اند و چند هفته پس از دیدن فیلم‌ها فقط کار خانواده ما گریه و زاری بود.

وی با تاکید بر اینکه ضاربان پسرم از داعشی‌ها هم بدتر هستند، اضافه کرد: شاهد داشته‌ایم، فیلم‌ها، نامه پزشکی قانونی، صورت‌جلسه پاسگاه و... اما با این حال سه ضارب فقط وثیقه ۹۰ میلیون تومانی برای هر سه نفر گذاشته‌اند.

پدر محسن قاسمی تاکید کرد: مگر می‌شود با این همه مدرک این سه ضارب آزاد شوند؟ آیا این حق قهرمان مملکت است که این‌گونه او را کتک بزنند و حقش هم پایمال شود؟

مثل داعشی‌ها پسرم را کتک زده‌اند/ ضاربان همچنان آزاد هستند!

وی گفت: از رئیس قوه قضائیه و مسئولان قضائی استان توقع داریم که به این پرونده ورود کنند و اجازه ندهند حق پسرم ضایع شود و ضاربان به سزای عملشان برسند. واقعاً درد ما بیشتر می‌شود وقتی فیلم‌های کتک خوردن پسرم را می‌بینیم و از طرفی ضاربان با خیال راحت آزاد هستند.

محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود که طبق گفته خانواده‌اش در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟