این فیلم را ببینید عمق فاجعه را درک می کنید / گریه های مردانه در آتش سوزی جنگل خائیز
حجم ویدیو: 7.66M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

فقط فیلم را ببینید کافیست تا دلتان به درد آید.

اعزام آتش نشان تهرانی به کهگیلویه

به گزارش رکنا ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ۶ تیم عملیاتی این سازمان برای مهار آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد به شهر یاسوج اعزام شدند.

سید جلال ملکی عصر چهارشنبه در این باره گفت: شهردار تهران پس از گفت و گو با استاندار کهگیلویه و بویر احمد و با هماهنگی با شورای اسلامی شهر دستور اعزام نیروهای آتش نشانی به مناطق هدف این استان را صادر کرد.

17 آتش نشان تهرانی به محل حادثه اعزام شدند

وی افزود: ۶ دستگاه خودرو عملیاتی با تجهیزات لازم به همراه ۱۷ آتش نشان برای امداد رسانی و همکاری با مسئولان و آتش نشانان منطقه به سمت یاسوج حرکت کردند.

به گفته ملکی، در روزهای اخیر تعدادی از عرصه های جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد دچار آتش سوزی گسترده شده که به تشخیص عوامل استانداری و فرمانداری آتش نشانان تهرانی به عنوان نیروهای کمکی برای مهار آتش به مناطق اعزام خواهند شد.

اعزام آتش نشانان در ماموریت آتش نشانان در تهران خلل ایجاد نمی کند

وی خاطرنشان کرد: اعزام نیروهای آتش نشانی خللی در ماموریت آتش نشانان در شهر تهران ایجاد نمی کند.

همچنین «غلامحسین محمدی» مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تویئتی از اعزام آتش نشانان پایتخت به شهر یاسوج خبر داد.

در چند روز گذشته بخش زیادی از مراتع و عرصه های جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد دچار آتش سوزی گسترده شده که آتش نشانان تهرانی به عنوان نیروهای کمکی به این مناطق امروز- چهارشنبه اعزام شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟