واکنش پلیس به زیر دست و پا ماندن یک خانم در اعتراضات رباط کریم + فیلم
حجم ویدیو: 12.75M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

به گزارش رکنا، در دی ماه سال ۹۶ برخی از موسسات مالی و اعتباری شهرستان رباط کریم واقع درغرب استان تهران در پرداخت به موقع تسهیلات و سپرده گذاری‌های مردمی کوتاهی کردند و از طرفی افرادی که از این بابت متضرر شده بودند با تجمع در مقابل ساختمان این موسسات مالی خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

در همان روز‌ها کلیپی در رابطه با این موضوع در فضای مجازی منتشر شد که در یکی از این کلیپ‌ها خانمی که در بین تجمع کنندگان حضور داشت، به یک باره به دلیل فشار ناشی از تراکم جمعیت به زمین افتاد و مورد آسیب قرار گرفت.

همزمان با وقوع این حادثه، خودروی نیروی انتظامی که برای دعوت به آرامش تجمع کنندگان به محل مورد نظر اعزام شده بود، در صحنه حاضر شد که در مقابل رسانه‌های معاند برای بر هم زدن جو عمومی و جو سازی رسانه‌ای موضوع را به گونه‌ای جلوه دادند که در واقع ماموران پلیس به تجمع کنندگان حمله کرده و قصد متفرق کردن این افراد را دارند.

تقریبا ۳ سال از وقوع این تجمع می‌گذرد و اکنون برخی از افراد با انتشار مجدد این کلیپ در فضای مجازی سعی در متشنج کردن اوضاع و آوردن هجمه به نیروی انتظامی را دارند.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با انتشار این کیلپ‌ها در فضای مجازی، گفت: دی ماه سال ۹۶ بود که عده‌ای با تجمع در مقابل یکی از موسسات مالی و اعتباری خواستار دریافت مطالباتشان شدند.

وی افزود: تجمع‌های آن سال مسالمت آمیز بود و افراد خواستار رسیدگی به خواسته هایشان بودند و از طرفی ماموران انتظامی شهرستان رباط کریم برای برقراری آرامش و تامین امنیت در محل حضور داشتند.

سرهنگ سرپناه در واکنش به اینکه آیا ماموران انتظامی با خانمی که در بین تجمع کنندگان حضور داشت، برخورد قهری کردند، تصریح کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: پس از انتشار شایعاتی پیرامون این بحث که ماموران انتظامی با تجمع کننده‌ای برخورد بد داشته، بلافاصله از فرد مورد نظر دعوت کردیم و از ایشان درخواست کردیم تا در صورت صحت داشتن موضوع؛ رسما شکایت خود را به ما اعلام کند تا با مامور خاطی برخورد کنیم.

معاون اجتماعی غرب استان تهران اظهار کرد: متاسفانه دشمنان با انتشار دوباره این کلیپ در فضای مجازی سعی دارند وجهه پلیس را بین مردم تخریب و بین هموطنان و ماموران خدوم نیروی انتظامی فاصله بی‌اندازند.

مصاحبه مسئولان وقت انتظامی غرب استان تهران و شهرستان رباط کریم و افراد حاضر در صحنه را در کلیپ زیر مشاهده کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟