زنده زنده سوختن 3 جوان تهرانی در بزرگراه آزادگان + عکس

به گزارش رکنا، جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ عصر امروز (جمعه) یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان نرسیده به پل شهید کاظمی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه دو ایستگاه آتش‌نشانی در مدت چهار دقیقه به محل اعزام شدند. این حادثه بین یک دستگاه اتوبوس شخصی و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داده بود.

تصادف مرگبار اتوبوس و موتورسیکلت در آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان این که اتوبوس در هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با یک موتورسیکلت که سه راکب داشته است، برخورد کرده بود، گفت: راکبان موتورسیکلت نوجوان بودند و متأسفانه موتورسیکلت کاملا زیر اتوبوس قرار گرفته و شعله‌ور شده بود.

به گفته ملکی خوشبختانه خودروهای عبوری متوجه وقوع این حادثه شده و ضمن مطلع کردن نیرو های امدادی و انتظامی این افراد را از زیر اتوبوس خارج کرده بودند.

وی ادامه داد: هر 3 نوجوان دچار سوختگی شدیدی شده بودند و به همین علت برای انتقال آنها به مراکز درمانی عوامل اورژانس از بالگرد استفاده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در پایان گفت، مصدومان به اورژانس تحویل داده شدند و محل برای بررسی حادثه، رفع خطر و به عوامل راهور تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟