ماجرای رومینا اشرفی و قتل توسط پدرش از دید کاربران مجازی + فیلم
حجم ویدیو: 30.18M | مدت زمان ویدیو: 00:04:08

به گزارش رکنا ، حادثه تلخ قتل رومینا در تالش به دست پدرش به دلیل فرار از خانه و دوستی با یک پسر در رسانه ها و فضای مجازی و البته شبکه های حقیقی بازتاب وسیعی داشته است و قلب بسیاری از هموطنان را جریحه دار کرده است. کاربران در صفحه شان مطالب دلسوزانه ای را در این باره منتشر کرده اند . برخی از آنها گفته اند که ما با پدری که مشکل روانی داشته است در این حادثه جنایی رو به رو بوده ایم یا در خوشبینانه ترین حالت این پدر دچار برخی از تعصبات و فرهنگ غلط بوده است که دست به چنین جنایتی کرد. وگرنه حتی در صورت ارتکاب بدترین خطای فرزند هم والدین او را نمی کشند.

فقط پدر رومینا مقصر نیست

برخی دیگر از کاربران گفته اند ، در این اتفاق فقط به دنبال یک نفر به عنوان مقصر نباشیم بلکه تمام کسانی که در طول زمان باعث اینگونه قتل ها شده اند مقصرند، سیاستگذاری های اشتباه ازسوی مسئولان ، فرهنگ و سبک زندگی و یکسری ولنگاری های اخلاقی در شبکه های اجتماعی در چنین ماجراهای تلخی بی تقصیر نیست.

حمله به دین اسلام از سوی دشمنان

البته این ماجرا و نظرات مردم یک روی دیگری هم دارد که هدف دشمنان است. عده ای در تلاشند اینگونه القا کنند که این حرکات از سوی دین اسلام پذیرفته است و پدر رومینا احکام الهی را انجام داده است که همین نظرات اشتباه و حمله به دین اسلام از سوی عده ای از کاربران بی پاسخ نماند ؛ چراکه دین اسلام جلوی زنده به گور کردن دختران و بسیاری از اتفاقات زمان جاهلیت را گرفته است. به امید روزی که دیگر در هیچ کجا شاهد چنین قتل های خانوادگی نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 571898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟