کشف تلفن همراه قاچاق میلیاردی در پایانه غرب تهران

به گزارش حوادث رکنا، ستوان یکم "مهدی کیاشمشکی" گفت: درپی اخبار واصله مبنی بر وجود تعداد زیادی تلفن همراه به نظر قاچاق در انبار توشه باربری تیمی از ماموران کلانتری پایانه غرب پایتخت برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

کشف گوشی های قاچاق در تهران

وی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع به محل جمع آوری تلفن های همراه مراجعه کردند، افزود: بررسی اولیه تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که در طول یک ماه اخیر تعداد فراوانی تلفن های همراه در این مکان جمع آوری و دپو شده است.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی های قضائی انباری اعلامی بررسی و تعداد 6 هزار گوشی های سامسونگ و هو.آ.وی فاقد فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف شد.

این مقام پلیسی بااشاره به اینکه تلفن های همراه به کلانتری انتقال و مشخص شد این گوشی های موبایل قاچاق در پوشش لوازم یدکی به این انباری انتقال بافته است ، افزود: کارشناسان ارزش آن 180 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب اظهار داشت: تلفن های همراه کشف شده در اختیار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و ادامه تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل یا عاملان قاچاق در پلیس امنیت اقتصادی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟