4 گنده لات چماق کش با 2 زن تهرانی کری خوانی خونینی داشتند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" گفت: هشتم دی ماه سال گذشته زن جوانی به کلانتری 136 فرجام مراجعه و اعلام داشت، حدود ساعت 20:30 در خیابان هنگام با یکی از دوستانم که در داخل پژو 206 من حضور داشت در حال مراجعه به خانه بودیم که ناگهان یک دستگاه خودروی پژو 405 با چهار سرنشین جلوی خودروی ما آمدند و باعث انحراف خودروی ما شدند و پس از توقف سه جوان حدودا 25 ساله از پژو 405 به سرعت پیاده و با سلاح سرد به سمت من حمله ور شدند و کمی مقاومت کردم و ناگهان یک از این افرا د با چماق بر سر من کوبیدند و گوشی سامسونگم به ارزش حدود 45 میلیون ریال را سرقت و برای اینکه نتوانم تعقیب شان کنم سوئیچ خودروی ام را گرفتند و به محل غیر قابل دسترسی انداختند و از محل گریختند.

پایان کری خوانی 4 جوان تهرانی

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه چهارم پلیس آگاهی به محل سرقت اعزام و در بررسی میدانی موفق شدند شماره انتظامی پلاک خودرو را بدست بیاورند .

این مقام پلیسی بیان داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی با هماهنگی های قضائی مالک خودروی پژو 405 به پایگاه چهارم پلیس آگاهی احضار شد و مشخص شد خودرو در روز سرقت در اختیار فرزندش به نام "کیوان" بوده است و هم اکنون وی با دوستانش متواری و در یک خانه مجردی زندگی می کند.

وی با بیان انیکه با شناسایی مخفیگاه کیوان کارآگاهان در بیست و نهم اسفند ماه موفق به دستگیری وی شدند، گفت: کیوان پس از انتقال به پلیس آگاهی به بزه انتسابی معترف و بیان داشت، قبل از سرقت ابتدا با شاکیه در اتوبان مسابقه گذاشتیم و آقایی که در قسمت عقب خودرو نشسته بود شیشه خودرو را پایین کشید و یک بطری که داخل آن آب و آشغال سیگار بود به سمت ما پرتاب کرد. پس از کمی تعقیب در خیابان هنگام سه تن از دوستانم به نام های وحید، رضا و سینا از خودرو پیاده و با شاکی درگیر شدند.

زورگیران تهرانی در دام پلیس

این مقام انتظامی گفت: با دستور قضائی هر سه متهم دیگر نیز در دهم اردیبهشت ماه دستگیر شدند و اعلام داشتند قصدشان سرقت نبوده بلکه برای کری خوانی انجام داده اند و موضوع درگیری را بیان کردند. سینا بیان داشت گوشی شاکی در اختیار وی می باشد .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به تکمیل پرونده و اظهارات صریح متهمان، هر 4 متهم برای سیرمراحل قانونی و صدور قرار قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟