وحشتناکترین صحنه شلیک در خیابان / زنجانی ها ساعت 9 شب چه دیدند؟

به گزارش رکنا، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پسر جوان در شهرستان ماهنشان با سلاح شکاری به قتل رسید.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز چهارشنبه  افزود: این جوان ۲۳ ساله، حوالی ساعت ۲۱ دوشنبه شب به منظور سر زدن به استخر از منزل خارج شده و در میانه مسیر به قتل رسیده است.

قتل با اسلح شکاری در زنجان / جوان ماهنشانی را چه کسی کشت؟

وی با بیان اینکه این قتل در حد فاصل منزل مسکونی تا استخر که حدود هفت کیلومتر واقع شده اتفاق افتاده است، اظهار داشت: قاتل با استفاده از تاریکی شب، مقتول را که سوار بر موتورسیکلت بوده از قسمت پشت هدف گلوله ساچمه‌ای قرار داده است.

رحمتی افزود: متاسفانه این جوان ۲۳ ساله ماهنشانی پس از اصابت ساچمه‌ها به بدن بر زمین افتاده و بر اثر خونریزی شدید در محل حادثه جان خود را از دست داده است.

قاتل پس از قتل جوان زنجانی فرار کرد

رحمتی تصریح کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل از محل حادثه متواری شده و هم اکنون عوامل نیروی انتظامی ماهنشان، پلیس آگاهی و دادستانی، پی‌گیر موضوع و دستگیری ضارب هستند.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: چند مظنون در این رابطه وجود دارد و عوامل پلیس آگاهی با جدیت هرچه تمام در پی شناسایی و دستگیری ضارب اصلی هستند.

رحمتی افزود: عوامل پلیس آگاهی استان زنجان در حال بررسی و تحقیقات هستند تا زوایای تاریک و پنهان این جنایت خونین، روشن و آشکار شود و به حتم با توجه به سرنخ های به دست آمده و دستگیری چند مظنون این پرونده جنایی، قاتل بزودی در دام قانون گرفتار خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟