یک زن نگذاشت پای شوهرش قطع شود + عکس صحنه / مشهد

به گزارش رکنا، مدیر منطقه ۶ عملیات آتش نشانی مشهد از تلاش نجاتگران آتش نشانی برای رهاسازی پای کارگر از داخل محفظه آسیاب یک مرغداری در جاده تبادکان در حومه مشهد خبر داد.

گیر کردن پای کارگر داخل آسیاب فلزی مرغداری دردسر ساز شد

 مرتضی باقری اظهار کرد: در پی اعلام حادثه‌ای مبنی بر گیر کردن پای کارگر از داخل محفظه آسیاب یک مرغداری در جاده تبادکان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۸ را به محل حادثه واقع در روستای کنارگوشه در منطقه تبادکان اعزام کرد.

مدیر منطقه ۶ عملیات آتش نشانی مشهد افزود: با حضور نجاتگران در محل مشخص شد، کارگر ۴۵ ساله یک مرغداری که جهت تمیز کردن قیف دستگاه آسیاب دان مرغ به داخل آن رفته بود، متاسفانه بر اثر صیقلی بودن سطح قیف به داخل آسیاب کشیده و دچار حادثه می‌شود که با هوشیاری همسر این مرد که در محل حضور داشت، این خانم در کسری از زمان دستگاه خاموش می کند، ولی بخشی از انگشتان پای فرد کارگر داخل دستگاه گیر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نجاتگران ضمن رعایت نکات ایمنی و تحت نظارت تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل اقدام به برش دستگاه و رهاسازی پای کارگر از داخل پروانه فلزی آسیاب کردند و مرد جوان را برای سیر مراحل درمانی و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟